[Pardus-kullanicilari] HP 6380

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
3 Ağu 2009 Pzt 19:49:51 EEST

Arkadaşım
Depodan Hplip-gui ve Hplip-doc pk lerini kur.daha sonra Pardus-Yardımcı
programlar-HP aygıt yöneticisini tıkladıktan sonra Printeri aç Usb kablosunu
tak ekranın sağ alt köşesinde yapılandırıldığı konusunda uyarı
verecektir.Yine ekranın sağ altında beliren HP amblemine tıklayarak detaylı
yapılandırmayı da görmüş orijinal fonksyon ayarlarına ulaşmış
olursunuz.Kolay gelsin