[Pardus-kullanicilari] Ag yoneticisi baglantiyi acip kapatirken ses cikariyor

selim ok selimok at gmail.com
3 Ağu 2009 Pzt 18:23:07 EEST

Merhabalar,

Pardus 2009'u kurarken farketmistim, bilgisayar acilirken yada kapanirken
bip (yada dit artik nasil denirse) sesi cikariyor. Ayni sekilde uyku
modundan uyandiktan bir sure sonra yine bu ses geliyor. Biraz arastirinca bu
sesi ag yoneticisinin yada onunla birlikte calisan bir uygulamanin
cikardigini fark ettim.
Bu ses beni rahatsiz ediyor. Normal sekilde kapatamiyorum da cunku
pc-speaker gibi bir ses ayarim da yok.
Daha once listede konusulduysa kusura bakmayiniz, aradim ama bulamadim.
Bu sesin nasil kapatilabilecegini bilen var mi acaba?

Iyi calismalar,
Selim

--
One more step for freedom: http://www.pardus.org.tr/eng/