[Pardus-kullanicilari] masaüstü- oyun

Serdar Dalgıç dalgic.srdr at gmail.com
3 Ağu 2009 Pzt 16:01:32 EEST

2009/8/3 Cagacan Deger <cagacan at gmail.com>

> Battle for Wesnoth isimli tur tabanli bir strateji oyunu var. 2009
> depolarindan bakmadim, var mi bilmiyorum. Strateji oyunu bagimlisi olarak
> ben
> cok basarili bulmustum. Oneririm.

+1, özellikle son sürüm güncellemeleriyle ana sunucu'dan eklenebilen
hataları giderilmiş yeni senaryoları ile gayet şukela bir oyun olmuş
zannımca. Sıra temelli (turn-based) strateji oyunlarından hoşlanıyorsanız
oldukça tatmin edici bir alternatif.

Oyun anlayışına göre değişebilir ama frozen-bubble (her sene LKD Linux
şenliklerinde iddialı turnuvaları olur :) ) crack-attack gibi oyunlar da
benim vazgeçilmezlerim arasında. Ayrıca worms'ü seviyorsanız Hedgewars çok
başarılı bir worms klonu, onu da itinayla tavsiye ederim :)

--
- Serdar Dalgic