[Pardus-kullanicilari] Amarok-script

özgür koşar ozkos3 at hotmail.com
3 Ağu 2009 Pzt 13:00:33 EEST

sonuç değişmedi acaba komple kaldıramazmıyım.firefox u sildiğimde yeniden oluşuyordu onun gibi bi çözümü yokmu acaba?

From: ozbekanil at gmail.com
Date: Mon, 3 Aug 2009 12:34:21 +0300
To: pardus-kullanicilari at pardus.org.tr
Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] Amarok-script

03 Ağustos 2009 12:18 tarihinde özgür koşar <ozkos3 at hotmail.com> yazdı:

İlk kurduğumda Pardusu herşey çalışıyordu.
Araçlar-Betik yöneticisinden amarok Script konsolu kurdum.
Amarok playlist e şarkı isim ve kapakları gözükmüyordu.
Kaldırıp yeniden kurdum fakat değişmedi.
Ayrıca Pardus açıldığında bu script le ilgili bir pencere geliyor.

Amarok un eski haline gelmesi için ne yapabilirim.
Betik konsolu Amarok> Araçlar> Betik Yöneticisi bölümünde bulunan Amarok Script Console seçeneğini devre dışı bırakılarak kapanmıyor mu?

Belki kurduğunuz başka bir betikle ilgi de hata alıyor olabilirsiniz onları da devre dışı bırakmayı deneyebilirsiniz.

Windows Live ile fotoğraflarınızı organize edebilir, düzenleyebilir ve paylaşabilirsiniz.
http://www.microsoft.com/turkiye/windows/windowslive/products/photo-gallery-edit.aspx