[Pardus-kullanicilari] pardus 2009 ve hyperterminal

Kaan AKŞİT kunguz at gmail.com
3 Ağu 2009 Pzt 11:27:22 EEST

Python ile şu şekilde kendinize özel bir uygulama yapacaksanız seriden veri
alabilirsiniz:

#!/usr/bin/python
# -*- coding: utf-8 -*-
#Kaan AKŞİT, 2009
import serial

ser = serial.Serial(
    port='/dev/ttyACM0',
    baudrate=115200,
    timeout=1
)
while True :
    out = ''
    if ser.inWaiting() > 0:
        out = ser.read(30) #bir seferde kaç byte okumak istiyorsanız buraya
yazın
    while out != '':
        print out

Bu sadece bir örnek matplotlib ile birde üzerine gerçek zamanlı şekil bile
oluşturabiliyorsunuz. İşim gereği şu anda bunu yapıyordum isabet oldu.

.read yerine .readline() yazarsanız /n ile biten her satırı teker teker
okutabilirsiniz.

Kolaylıklar
Kaan