[Pardus-kullanicilari] Freetennis

özgür koşar ozkos3 at hotmail.com
3 Ağu 2009 Pzt 05:45:57 EEST

Bizde çok seviyoruz.Ailecek oynuyoruz bu oyunu.Fakat Kubuntu dağıtımında:(Pardus için paketlerseniz çok makbule geçer.İlgilendiğiniz için teşekkürler ve ilk kuracaklardan birisiyiz.Çok kaliteli bir oyun bizce ve mouse'la oynanabilmesi çok heyecan verici olmuş, konsollardaki kadar keyif verici ve değişik bir oyun.Paketlenmesi içinde istekte bulunacağım tabikide biran önce.

rom: ozbekanil at gmail.com