[Pardus-kullanicilari] Google earth

Fırat ÖNGÜL krizalit at gmail.com
3 Ağu 2009 Pzt 01:48:36 EEST

> Arkadaşım çok teşekkür ederim şimdi oldu fakat bu komut işi benim gibi
> acemiler için bayağı sıkıntı, keşke bunlara gerek kalmadan işleri
> halledebilsek ama vardır herhalde bununda bir açıklaması.
>
> Paket yöneticisinden Krusader ı kur. Hem yardımcı programların içinde hem
de Sistemin içinde Krusader oluşuyor.

Yardımcı programların içinden çalıştırırsan normal kullanıcı modu ile işlem
yapıyorsun. Sistemin içinde olanı yetkili kullanıcı modunda işlem yapıyor ve
ilk program açılırken root şifreni istiyor ve root modunda işlem yapmaya
başlıyor. Bu program ile bu işlemleri rahatça yapabilirsin.
Yalnız yaptığın değişikliğin tam yetkili kullanıcı ile olduğunu unutma ;-)