[Pardus-kullanicilari] Konsole'ye Dışarıdan Komut Gönderiminde Otomatik Kapanma

anil ozbek ozbekanil at gmail.com
2 Ağu 2009 Paz 21:08:05 EEST

Konsole'yi şu şekilde çalıştırarak dışarıdan komut girebiliyorum:

konsole -e komut
kdesu "konsole -workdir %d -e pisi bi ./pspec.xml -d"

fakat açılan Konsole penceresi çalıştırılan komutun yaptığı işlem bitince
kapanıyor. Böylece ekrandaki sonuçlar kullanıcı tarafından okunamıyor. read
komutunu kullanarak enter (giriş) tuşuna basılıncaya kadar beklemesini
sağlamayı denedim ama olmadı. Ayrıca konsol çıktısını bir dosyaya
borulayabiliyorum fakat bu pek kullanışlı olmuyor.

Yapmaya çalıştığım bir servis menüsünde kullanacağım ama bir türlü
yapamadım, bir fikri olan var mı acaba?