[Pardus-kullanicilari] Pic programlama (k128)

Burak YILDIZ byildiz40 at gmail.com
2 Ağu 2009 Paz 15:57:57 EEST

pic programlayıcıyı /dev/ttyUSB0 olarak görüyor. Piklabda /dev/ttyUSB0
seçtiğim zaman connection: ok yazıyor ama program yüklerken veya okurken
şöyle bir hata veriyor:

Enter normal mode
Already in requested mode.
Missing or incorrect device (Read id is 0x0000)

Birde wine ile programlayıcının kendi programını çalıştırmayı denedim.
Ordada porta bağlanılamadı hatası veriyor.
İnternette bir yerlerde wine için ln -s /dev/ttyUSB0 com1 gibi bir komut
buldum ama yine çalışmadı.
Acaba /dev/ttyUSB0'ı /dev/ttyS0 gibi gösterebilir miyiz?