[Pardus-kullanicilari] avea usb 3G stick ve pardus için seferberlik

Yusuf Muhsin yusufmuhsin at gmail.com
1 Ağu 2009 Cmt 19:24:22 EEST

Arkadaşlar bu konu ile ilgili olarak AVEA müşteri hizmetlerini aradım,
(sabit telefondan aramak için 444 1 500)  bana verdikleri cevap aynen şu
oldu;
Arkadaşlar çalışıyor, Mac de dahil olmak üzere bütün platformlarda çalışıyor
Linux tada çalışması gerekir bu konu ile ilgili olarak en kısa zamanda
netice alınacaktır ancak zaman veremiyoruz.
Eğer AVEA ya yoğun bir şekilde bireysel olarak bu şekilde şikayetlerimizi
iletirsek zannedersem sonuca ulaşabiliriz.----------------------------
hayret, bana linux ve windovz 7 de çalışmıyor denilmişti, sadece win xp ve
vista mevcut denilmişti,
haklısınız, toplu olarak avea kullanıcısı olalım veya olmayalım Pardus u ön
plana çıkarmak için tüm pardusçular aveayı mesaj yağmuruna tutarsa belki
faydalı olabilir,

 ayrıca;
http://cakirerk.blogspot.com/2009/04/pardusa-adm-adm-kktcell-3g-modem.html
linkindeki
açıklama avea için geçerli mi, ve geçerli olsa bile ben müsteri hizmetlerini
aradığımda bir şekilde modemi çalıştırıp linuxdan bağlamak istesem kullanıcı
adı ve şifre ne olacak demiştim, bana bilgi vermediler, öyle tarif edilen
gibi bağlansam bile ya tarife dışından bağlanıp da kota aşımı yaparsa?

--
<<<yusuf & muhsin>>>