[Pardus-kullanicilari] avea usb 3G stick ve pardus ve vbox

Zafer OSMANOGLU zosmanoglu at gmail.com
1 Ağu 2009 Cmt 10:35:04 EEST

Arkadaşlar bu konu ile ilgili olarak AVEA müşteri hizmetlerini aradım,
(sabit telefondan aramak için 444 1 500)  bana verdikleri cevap aynen şu
oldu;
Arkadaşlar çalışıyor, Mac de dahil olmak üzere bütün platformlarda çalışıyor
Linux tada çalışması gerekir bu konu ile ilgili olarak en kısa zamanda
netice alınacaktır ancak zaman veremiyoruz.
Eğer AVEA ya yoğun bir şekilde bireysel olarak bu şekilde şikayetlerimizi
iletirsek zannedersem sonuca ulaşabiliriz.