[Pardus-kullanicilari] Pardus hangi Linux temelli?

wenbrand at yahoo.co.uk wenbrand at yahoo.co.uk
30 Nis 2009 Per 19:07:46 EEST

Kusura bakmayın bu başlık altında yazmak zorunda kaldım.acaba niye son zamanlardaki maillerime ve sorunlarıma cevap alamıyorum.sorularım şunlardı:
1-epson sx 105 yazıcım var, aprdusumuz görüyor ama çıktı alamıyorum
2-kde4 te menülerde gözükmeyen ve aslında kde3.5 da kurulan olan bir yazılımın mesela kile'ın kısayolunu masaüstüne nasıl koyabilirim acaba?
yardım gelirse çok sevinirim.kusura bakmayın tekrar ama bir türlü cevap gelmedi.iyi günler.