[Pardus-kullanicilari] Merhaba Arkadaşlar

CoskunAKTAS at iaosb.com.tr CoskunAKTAS at iaosb.com.tr
30 Nis 2009 Per 11:04:24 EEST

Cihan Bey Merhaba

Ben de mali müşavirim merak ettim hangi muhasebe yazılımını
kullanıyorsunuz. Arkadaşlarla muhasebe bürolarında pardus kullanmak
istiyoruz fakat muhasebe yazılımları çalışmıyor diye çekiniyoruz. Yanıt
verirseniz memnun oluruz.

Cihan YILMAZCAN <cihanyilmazcan at gmail.com>
Sent by: pardus-kullanicilari-bounces at pardus.org.tr
30.04.2009 10:13
Please respond to
pardus-kullanicilari at pardus.org.tr

Pardus-kullanicilari at pardus.org.tr
cc

Subject
[Pardus-kullanicilari] Merhaba Arkadaşlar

Merhaba arkadaşlar ben Pardus u ofiste kullanıyorum, biz muhasebecilerin
kullandığı, e beyanname programı var. www.gib. gov.tr de Pardus için
yapılmış bir versiyonu da var ancak aşağıdaki,
https://e-beyanname.mb-ggm.gov.tr/ebyn/download.html
....................bu linkte yapılan yönlendirmede çalışmıyor veya ben
yanlış bir şey yapıyorum. bu programcıkları Pardus a nasıl kurabilirim.
Pardus-kullanicilari e-posta listesi
Listeden çıkmak için
http://liste.pardus.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari adresini
kullanın.