[Pardus-kullanicilari] Ynt: Superkaramba TCMB Dolar ve Euro Kuru Eklentisi

hadildonmez hadildonmez at mynet.com
30 Nis 2009 Per 08:29:02 EEST

Date: Tue, 28 Apr 2009 23:44:12 +0300
From: Yavuz Yasar <yyasar71 at gmail.com>
Subject: [Pardus-kullanicilari] Superkaramba TCMB Dolar ve Euro Kuru
        Eklentisi
To: pardus-kullanicilari at pardus.org.tr

Bu grup tam olarak yeri olmayabilir lakin sizlerle paylaşmak istedim.

TCMB (T.C. Merkez Bankası) Dolar ve Euro kurlarını devamlı olarak ekranda
gösteren bir SuperKaramba eklentisi yaptım. Aşağıdaki linkten
indirebilirsiniz. Daha önce yapılmış olan CNBinfo adlı Çek Merkez Bankası
döviz kurlarını gösteren programda ufak tefek değişiklikler yaparak
oluşturdum. Grafiklerinde bir değişiklik yapmadım (gimp ile fazla
uğraşamadım) ama code ve grafikler açıkta. Değiştirmek isteyen olursa
güle
güle kullansın.

http://www.kde-look.org/content/show.php?content=103642

Saygılarımla,

YANIT: Yavuz Bey emeğinize sağlık; düşünce güzel. İndirip denedim.
çalışıyor ama döviz bilgileri gelmiyor.

Saygılarımla.

H.Adil Dönmez

İnternette takip ettiğin