[Pardus-kullanicilari] 3B Mühendislik Çizim yazılımı

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
29 Nis 2009 Çar 15:46:43 EEST

2009/4/29 selim ok <selimok at gmail.com>

> 2009/4/29 Emre Erenoglu <erenoglu at gmail.com>
>
>> 2009/4/29 Gökhan ERYILDIRIM <gokhaneryildirim at gmail.com>
>>

>>> Not:
>>> 1) Söylenenlerin hepsini birden yaptığım asıl problemin nerede olduğunu
>>> bilemeyeceÄŸim.

> Aslinda dogrusu o fakat calisacak uygulama .so dosyalarini /usr/local
> altinda aramadigindan bulamiyorum diyor. Bu nedenle ya sonradan elle
> kopyalamak yada dogrudan /usr/lib altina kurmasini saglamak gerekiyordu.

Hayir, bunun sorun olmamasi gerekir. En kotu ihtimalle, root olarak

ldconfig

komutu calistirin. .so dosyalari /usr/local altindan da alinacaktir.
Alinmiyorsa, ld'nin ayar dosyasinda sorun olabilir, bu dosya /etc altinda.

--
Emre