[Pardus-kullanicilari] Mail gondermede hata...

Server Acim serveracim at gmail.com
29 Nis 2009 Çar 09:32:48 EEST

Merhaba,
sacim at kde.org.tr hesabım ile mail gönderme işlemini, Üniversite'deki büro
bilgisayarında daha önce sorunsuz yapmakta idim. Fakat, son zamanlarda
aşağıda ekran görüntüsünü gönderdiğim bir hata gelmeye başladı. Bu KMail'den
kaynaklanmıyor. Sylpheed ile de denedim. Aynı sonuç. Üniversitemizin sunucu
ayarlarında mı bir problem var bilemiyorum.
Yıllardır bu hesabı kullanıyorum. KMail ve Sylpheed ile kullandım,
kullanıyorum. Evdeki TTNET - ADSL bağlantısında böyle bir problem
yaşamıyorum.
Ayarları da doğru yaptığımı biliyorum.

Sizce sorun ne olabilir?

http://img262.imageshack.us/img262/2065/universitekmailhatasi.png