[Pardus-kullanicilari] Superkaramba TCMB Dolar ve Euro Kuru Eklentisi

Yavuz Yasar yyasar71 at gmail.com
28 Nis 2009 Sal 23:44:12 EEST

Bu grup tam olarak yeri olmayabilir lakin sizlerle paylaşmak istedim.

TCMB (T.C. Merkez Bankası) Dolar ve Euro kurlarını devamlı olarak ekranda
gösteren bir SuperKaramba eklentisi yaptım. Aşağıdaki linkten
indirebilirsiniz. Daha önce yapılmış olan CNBinfo adlı Çek Merkez Bankası
döviz kurlarını gösteren programda ufak tefek değişiklikler yaparak
oluşturdum. Grafiklerinde bir değişiklik yapmadım (gimp ile fazla
uğraşamadım) ama code ve grafikler açıkta. Değiştirmek isteyen olursa güle
güle kullansın.

http://www.kde-look.org/content/show.php?content=103642

Saygılarımla,

--