[Pardus-kullanicilari] 3B Mühendislik Çizim yazılımı

Yavuz Yasar yyasar71 at gmail.com
28 Nis 2009 Sal 22:46:15 EEST

Gökhan bey,

Tekrar kontrol ettiğimde benim zamanında kurduğum versiyon 1.18 imiş. Daha
sonra ben de 1.26 versiyonu indirip yüklediğimde aynı sorunla karşılaştım
lakin Selim beyin belirttiği şekilde programın gerek duyduğu eksik
kütüphaneyi derleyip kurunca program çalıştı. Sadece tek bir yerde düzeltme
yapmak gerekti.

Selim bey,

Anlattığınız şekilde prefix i vermeme rağmen kütüphaneler /usr/lib/lib
altına derlendi. Bunları /usr/lib altına aldığımızda programı
çalıştırabildim.

İlginize teşekkürler,

Saygılarımla,

--