[Pardus-kullanicilari] Merhaba Arkadaşlar Aynı makinadaki diğer hardiskte daha önce kurulu olan Windows

Cihan YILMAZCAN cihanyilmazcan at gmail.com
28 Nis 2009 Sal 16:24:05 EEST

Merhaba Arkadaşlar Pardus a geçtikten sonra Aynı makinadaki diğer hardiskte
daha önce kurulu olan Windows'da mouse hiç bir şekilde çalışmıyor. sadece
klavyeden kullana biliyorum, ama pardusta hiç bir problem yok , Muhasebe
(Mikro) programı Windows altında çalışa bildiği için windowsu tamamen
(mecburen ) kaldıramıyorum.  Böyle bir şey başına gelen varmı Pardus u
kurduğum içinmi acaba. (mouse ve usb bağlantı portları Pardusta çalışdığı
için Makinada bir problem olduğunu zannetmiyorum ). Teşekkürler