[Pardus-kullanicilari] İki programda ses problemi

Gökhan ERYILDIRIM gokhaneryildirim at gmail.com
28 Nis 2009 Sal 15:04:30 EEST

Merhaba,
Sağ olun arkadaşlar.
Evet, Onur Bey, .mplayer'ı silince düzeldi. Peki ses çıkış ayarı nasıl
değişiyor? Ben farkında olmadan birşeyleri mi değiştiriyorum -ki ayarı ile
oynamış değilim-, yoksa bazı dosyalar kendiliğinden tercihleri mi etkiliyor?
Yoksa aynı anda hem MPlayer, hem de mesela Amarok açıksa bazan
çakışabiliyorlar mı?
Saygılar...