[Pardus-kullanicilari] İki programda ses problemi

Gökhan ERYILDIRIM gokhaneryildirim at gmail.com
28 Nis 2009 Sal 12:28:25 EEST

Merhaba,
Videolarda daha çok MPlayer kullanmayı tercih ediyordum.Geçenlerde aniden
görüntünün olduğu sesin duyulmadığı bir durum ortaya çıktı.
rebuild db ve reinstall yaparak denedim,sonuç alamadım.Durup dururken ses
neden kaybolur? Diğer bütün video oynatıcılarında ses ve görüntü var,yani
sistemde bir problem yok.
Bir de denemek için kurduğum sanal piano uygulaması olan vmpk'da da aynı
gariplik var.Ekrana klavye çıkıyor,ama ses duyulmuyor.
Saygılar...