[Pardus-kullanicilari] 3B Sonlu Elemanlar Yönetimi (FEM) ile benzetim

Yavuz Yasar yyasar71 at gmail.com
28 Nis 2009 Sal 09:36:19 EEST

Kaan bey,

Yazılımı bende indirip DVD ye yakmıştım lakin birkaç kere boot edip ne var
ne yok diye bakındım. Üzerinde çalışarak bir problem çözmedim. Ama gördüğüm
kadarıyla FEM ile ilgili yapabileceğiniz bir çok şeyi ihtiva ediyor. Sizin
istediğinizin manyetik alan problemi çözümü olduğunu bilemediğimden bu
yazılımın bu tür bir modülü olup olmadığını da kontrol etmedim açıkçası.
Eğer web sitesini incelediyseniz CAE Linux'un birden fazla yazılımın
(dizayn, matematik modelleme ve FEM çözümü) bir araya getirilerek yüksek
ücretlerle satılan profesyonel sistemlere yakın bir çözüm sunmaya
çalıştığını farkedeceksiniz.

Böyle birden fazla modül ve yazılımın içerildiği bir sistemin PARDUS a
aktarılması konusunda bir çalışma olup olmadığını bilmiyorum lakin gerek
olduğunu düşünüyorsanız istekte bulunabilirsiniz tahminimce zahmetli bir
çalışma olacaktır.

Çözmeye çalıştığınız problemin özelliğine daha uygun olabilecek yazılımların
olabileceğini de düşünüyorum.

Saygılarımla,

--
Yavuz Yasar