[Pardus-kullanicilari] pardus fire verdi

TEAkolik teakolik at teakolik.com
28 Nis 2009 Sal 09:04:48 EEST

Sanırım arkadaşımızın Flash belleğe virüs bulaşmış  "findowz" dediği
windows'da bulaşmış ve sadece windows'u etkiliyor. Çünkü Windows virüsü
pardus'le aynı değil.  Doğal olarak Pardus'e diski takınca hiçbirşey
olmuyor.  Pardus 'te virüs çalışmadığı için göremiyor.  Arkadaşımızın flash
diskini bir güzel biçimlendirmesi gerekiyor. Ayrıca "findowz'una bir
temizlik gerekecektir :)

27 Nisan 2009 Pazartesi 09:41 tarihinde Yusuf Muhsin