[Pardus-kullanicilari] wireless usb portu (kablosuz internet bağlantısı)

pardus012008 pardus012008 at mynet.com
28 Nis 2009 Sal 08:15:14 EEST

merhaba, iyi günler... pardus 2008 kullanıyorum. kablosuz ağ
bağlantısı kurmaya çalışıyorum. yeni bağlantı kur dediğim zaman kablosuz
internet cihazımı buluyorum ve şifreyi vs. girip oluştur dediğimde işlem
yapıyormuş gibi pencere soluklaşıyor fakat öylece kalıyor ve işlem
bitmiyor. kablosuz cihazımı görüyor ancak sanıyorum bilgisayara takılı
olan Belkın marka usb portumu göremiyor. bunu nasıl yapabilirim?
teşekkür ederim...