[Pardus-kullanicilari] Toshiba Bluetooth

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
27 Nis 2009 Pzt 15:47:28 EEST

2009/4/27 Kaan AKŞİT <kunguz at gmail.com>

> http://glozer.net/dynabook/dynabook.html#bluetooth adresinde yazılanlara
> göre Toshiba'nın bir modelinde bulunan bir bluetooth aygıtı ACPI tarafından
> çağrılmadıkça Bluez bileşeni bu aygıtı kullanamıyor.
>
> Bunun için bu sitede bir yama mevcut ancak bu yamayı PARDUS'a nasıl
> uygulayabileceğimi bilemedim. Yardımlarınızı bekliyorum.

Merhaba, guzel bir dokuman bulmusunuz. Bu verdiginiz link ve bilgiyi ilgili
hata raporuna eklerseniz gelistiriciler ilgilenecektir.

Patch sanirim kernel'e yapilmasi gerekiyor o yuzden elle yapmamakta fayda
var.

Ancak yine de, root olarak su komutlari vermeyi bir deneyin bakalim ne
olacak:

          echo -n " [toshiba BT = on]"
          echo "power: 1" > /proc/acpi/toshiba/bluetooth
          echo "attach: 1" > /proc/acpi/toshiba/bluetooth

sonrasinda bluez-utils servisini bir stop start edersiniz ve dmesg komutunun
ciktisinda bir seyler var mi diye bakarsiniz.

--
Emre