[Pardus-kullanicilari] XFCE4 menüleri?

Mucibirahman ÝLBUÐA mucip.ilbuga at gmail.com
27 Nis 2009 Pzt 13:43:12 EEST

Selamlar,
XFCE4 iyi güzel de tekrar Pardus'un ön tanımlı masaüzerine dönülmüyor?!
KDE 'yi seçtiğimde farklı bir menü geliyor ve ev yada sistem dediğimde
farklı bir uygulama açılıyor ve dosyaların, dizinlerin kapladığı
yerlerler görünüyor...

Eski ön tanımlı pardus masaüzerine nasıl dönülür?

Kolay gelsin,
Mucip:)

Gökmen Görgen yazmış: