[Pardus-kullanicilari] pardus fire verdi

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
27 Nis 2009 Pzt 09:51:20 EEST

Arkadaşım
Pardus virüsleri özel olarak görmez "lisanları farklı anlaşmaları imkansız"
windows için yazılan virüs windows u etkiler.Flash bellekten virüsü ancak
ext format ve akabinde bir başka format atarak sileblirsin , tabi flash
belleğin MBR ını da silmen gerekli. Pardus yapısı mimarisi nedeni ile virüs
kabul etmez, bir virüsün sizin makinenizi etkilemesi için size has virüs
yazılımı gerekli ve tabi açılış ,yönetici "root" parolalarınızı da bilmesi
gerekli ki size zarar verebilsin.İyi günler

27 Nisan 2009 Pazartesi 09:41 tarihinde Yusuf Muhsin