[Pardus-kullanicilari] XFCE4 menüleri?

Mucibirahman ÝLBUÐA mucip.ilbuga at gmail.com
26 Nis 2009 Paz 19:46:29 EEST

Merhabalar,
Dediğiniz gibi: "Hatırla" tikini kaldırdığımda kapanışı hızlandı...
Ancak pisi başlarken hala bir yavaşlık var. Bir de pisi açılışta görev
çubuğuna yerleşmiyor...

Anladığım kadarı ile KDE ve XFCE4'ün bu tür başlangıç/yönetim ayarları
aynı bilgileri paylaşmıyor... ?!

Kolay gelsin,
Mucip:)

Gökmen Görgen yazmış: