[Pardus-kullanicilari] Blog Ödüllerinde Destek sizden Yazılar bizden :))

seval unver svlunver at gmail.com
24 Nis 2009 Cum 11:24:59 EEST

Liste kullanımı konusundaki uyarıdan dolayı teşekkürler. Böyle bir tepki
geleceğini bildiğim için, bu maili atmak istememiştim. Keşke atmasaydım
demiyorum. Çünkü dün akşam bir sürü insandan tebrik mailleri geldi. Burda
yazılanlara moralimi bozmayacağım.

Uyarının sadece bana yapıldığını veya kasten yapıldığını düşünmüyorum.
Dikkat ederim.
İyi günler.
Seval