[Pardus-kullanicilari] ses kaydetmek

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
23 Nis 2009 Per 18:01:19 EEST

23 Nisan 2009 Perşembe 16:13 tarihinde turev turevus <turevus at yahoo.com>yazdı:

> şöyle bir şey yapmak istiyoruz:
>
> - mozilla (internet) üzerinden yayın yapan bir radyonun ya da bir videonun
> ses çıkışını kaydetmek istiyoruz.
> - fakat bu işi ; ses çıkışını, girişe (fiziksel olarak) bağlamadan yapmak
> istiyoruz.
> - bunu gerçekleştirecek bir program var mıdır?
>
> (yani aslında ses kayıt programı arıyoruz ama ses girişi dışardan mikrofon
> ya da line in olmayacak da yine bilgisayarda çalışan başka bir programın
> yayınladığı ses sinyallerini giriş olarak alacak)

merhaba,

söz konusu yayın mms vs şeklinde kaffeine ile izlenebiliyor/dinlenebiliyor
ise programın kendisinde olan özellik ile kaydedebilirsiniz.

aksi takdirde ses girişini jack-audio olarak belirleyerek olabiliyor diye
biliyorum. ben (qt)recordmydesktop ile ekranın videosunu
kaydederken bir türlü ayarlayamamıştım o ayrı :))

jack kelimesini paket yöneticisinde arayınca bir dizi program çıkıyor ama
ben de konuya hakim değilim.