[Pardus-kullanicilari] Kde 4.1 kurulumu Hatası !!!

Ahmet Akmaz linukscular at gmail.com
23 Nis 2009 Per 14:16:53 EEST

Merhaba Ertuğrul Bey,
Hakikaten bu ne?!

oooooooooooo hoooooooooooooo hiç bir soruma cevap gelmedi bu ne yaw

Edindiğim tecrübelere göre söylüyorum; ben teknik olarak size yardımcı
olamayacağım ancak insanî değerler açısından yardımcı olmaya çalışacağım.

Bu listedeki insanlara problemlerimizi ilettiğimiz andan itibaren
yapabileceklerinin en iyisini yapmaya çalışıyorlar. Bu konuda müsterih
olunuz. Ancak zaman zaman sorularımıza cevap bulamayabiliyoruz. Ben de kaç
defa bu listeye soru yönelttim; bunların çözümü varsa hemen cevap aldım.
Bazılarına cevap alamadım.

Sorularıma cevap gelmediği zaman sizin yaptığınız gibi isyan bayrağı çekip
isyan etmedim.  Mesela yaklaşık 3-4 aydır bir çok işlem yapmama rağmen, HP
1000 LaserJet yazıcımı çalıştırmayı başaramadım. Buradan bana arkadaşlar
yardımcı olmaya çalıştılar. Onların dedikleri istikamette hareket ettim yine
de çözüm bulamadım. Sabırla çözümü bekliyorum.

Demem o ki daha sakin olursanız emin olun daha iyi olur.

--
"Koku, gülün sesidir
Ve gül toprağın gülümsemesidir."