[Pardus-kullanicilari] site yayınlamak

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
23 Nis 2009 Per 12:41:46 EEST

2009/4/23 Asir Demirel Gmail <asir.demirel at gmail.com>

> merhaba arkadaşlar ben evimden site yayınlamak istiyorum ve bir tane statik
> ip aldım telekomdan ama nasıl yayınlayacağımı bilmiyorum bana yardımcı
> olurmusunuz kendi site adımda var muhabbetvar.com diye
>
> modemim airties rt104 bana bu konududa yardım ederseniz çok memmun olurum

Genel hatlari ile
1) eger siteismi.dyndns.org gibi bir adres isinizi goruyorsa www.dyndns.org
gibi bir siteye uye olup IP adresinizi ve sistem adinizi oraya girin
2) eger illa kendi alan adim olsun diyrosaniz, o zaman ilgili girdiye ip
adresinizi atayin (A kaydi, www.alanadi.com icin gibi)
3) modemden 80. portu pardus sisteminize yonlendirin
4) pardus'unuza web sunucu kurun (apache gibi)

Ilk iki adimi yapmazsaniz IP adresi yazarak erisebilirsiniz sadece.

--
Emre