[Pardus-kullanicilari] open office kelime işlemcide özel karakterler eklemek için klavye kısayolları atama

celalettin sugurtin djelals at hotmail.com
22 Nis 2009 Çar 22:13:55 EEST

Çok teşekkür ediyorum.  Yaptım. Ama bittim doğrusu:)  topu topu 5 makro kaydedip düzenledim, reklamları dahil olmak üzere Avrupa Yakası'nın ikinci yarısı gitti:) Dikkatimi çekti de, kısa yol ataması yapılırken, ancak var olan yani önceden yazılmış klavye kısa yolları kullanılabiliyor, listeden boşta olanlar seçilebiliyor. Benim kullanma kolaylığıma uygun kısa yollar atanamıyor. Neyse, buna da   şükür. Eee, özgürlüğün bedeli ağırdır. Katlanacağız.