[Pardus-kullanicilari] Thunderbird resimli imza sorunu

Yılmaz Bilgili liste at yilmazbilgili.com
21 Nis 2009 Sal 12:34:49 EEST

On Mon, 20 Apr 2009 11:14:43 +0300
"Mehmet Ari" <mear at teleservice.com> wrote:

> Merhabalar,
>
> Mozilla Thunderbird'de imza ayarlarini sadece text dosyasi olarak gösterebiliyorum, fakat firmaya ait kartvizit ve logolari gösteremiyorum.
>
> Bu konuda yardimci olabilir misiniz?

Ben kullanmıyorum ama şu şekilde olabilir diye düşünüyorum:

Görünmesini istediğiniz mesela jpg dosyasını Internet'ten erişilebilir bir yerde tutun. İmza dosyanızı html olarak kayıt edin ve imaja Internetteki adresini kullanarak bağlantı verin.

Tek başına html imza çalışıyor. Bu da çalışır diye düşünüyorum.