[Pardus-kullanicilari] Hp 3745 yazıcı tanıyor ama yazmıyor?!

Ahmet Akmaz linukscular at gmail.com
20 Nis 2009 Pzt 16:44:48 EEST

Pardus 2008-2 kullanıyorum. *HP Deskjet 3745* yazıcı takmak istedim.
> Yazıcıyı hemen kendisi *HP-Deskjet 3740 *olarak tanıyor ama nedense kağıda
> yazmıyor.

Maalesef aynı sıkıntı benim HP 1000 LaserJet yazıcı için de geçerli. Daha
önce listeye bununla ilgili mesaj gönderdim ancak bir cevap gelmedi.
İnşallah bu problem en kısa zamanda halledilir.
Saygılarımla...

--
Karanlıktan şikayet etmek yerine aydınlık için bir mum da sen yak