[Pardus-kullanicilari] yahoodan gelen mektup, nerden gelmiş

Kaan AKŞİT kunguz at gmail.com
19 Nis 2009 Paz 17:16:00 EEST

Bu konuda uzman değilim. Uzman kimselerin konuşması daha yerinde olur ama
genede şöyle bir yorum getirdim. En geri tarihli hareket ilk göndereni
gösterse gerek:

   1. Received: from 98.136.44.44  (HELO n68.bullet.mail.sp1.yahoo.com) (
   98.136.44.44)
   2.   by mta207.mail.re4.yahoo.com with SMTP; Sat, 18 Apr 2009 18:00:32
   -0700