[Pardus-kullanicilari] Açılışta hata!!!

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
19 Nis 2009 Paz 13:39:41 EEST

2009/4/19 mehmet gürol çay <gulizgurol at gmail.com>

> arkadaşlar galiba blok 1966375 i okurken hata olduğu için sistem hala
> çalışmıyor gene aynı hata.
>
> Ctrl-D ye 2 kere bastım arkadaşlar DBus'u bağlayamadı. Bunun sonucunda
> servisleri başlatamadı. Birde Mudur başlatılamadı ne yapmam gerek.

Google'da biraz aradim. Sorun partition table'in yanlis olmasindan
kaynaklaniyor olabilir demisler, acaba

fdisk -l /dev/sda

komutunun ciktisini verebilir misiniz? Partition'larda sorun varsa goruruz.
Eger orda sorun yoksa tekrar fsck.ext3 ile tamir isine girisecegiz ama
kurtarabilir miyiz bilmiyorum. Icinde yedeklemeniz gereken veriler var
miydi?

--
Emre