[Pardus-kullanicilari] yer imleri icin firefox eklentisi

Osman KARAGÖZ osmank3 at gmail.com
18 Nis 2009 Cmt 18:40:03 EEST

evet o şekilde birçok eklenti var firefox için. ben kullanmıştı bir
ara ama beğenmemiştim çünkü benim eklemediğim kendiliğinden gelen bazı
yer imleri vardı ve onlar sanırım silinmiyorlardı! bu yüzden onlara
gıcık oldum ve yer imlerimi html olarak aktarıp yanımda taşır oldum.
belki ben yanlış bir eklentiden dolayı o tür eklentiler kullanmaktan
vazgeçmiş olabilirim ama size tavsiye deneyip görmeniz.

18.04.2009 tarihinde huseyin <tridolet at tridolet.net> yazmış: