[Pardus-kullanicilari] pardus kurmak

Asir Demirel Gmail asir.demirel at gmail.com
18 Nis 2009 Cmt 12:44:51 EEST

merhaba arkadaşlar ben bilgisayarıma pardus kuramıyorum diye yazmıştım hala
kuramıyorum bir arkadaşım dediki virtualboxla kur bakalım kurabilecekmisin
dedi bende denedim ve kurduş hatta şu anda virtualboxa kurduğum pardusla
size mesaj atıyorum ama bilgisayarıma normal olarak kuramıyorum neden
olabilir.

cd yi pardusun kendi sitesinden indirip 8x te yaktım ve denedim olmadı 1 gb
ekran kartı var ondan olabilir diye düşündüm onu çıkararttım onboard olarak
denedim gene olmadı
bir türlü yalıyı çalıştıramadım yalı ekranı geldiğinde bilgisayar
kilitleniyor

--
http://www.muhabbetvar.com
http://www.muhabbetvar.com/forum