[Pardus-kullanicilari] Açılışta hata!!!

mehmet gürol çay gulizgurol at gmail.com
17 Nis 2009 Cum 19:24:55 EEST

<type 'exceptions. TypeError'> object of type 'NoreType' has no len()
File "/sbin/mudur.py" , line 1278, in<module> checkRoot()
 File "/sbin/mudur.py", line 850, in checkRoot if config get ("forcefsck")
or (len(ent)>5 and ent[5] !="o"):
Give root passwort for maintenance
(or type control-D to continue):

Arkadaşlar sistemimi açarken bu şekilde bir hata verdi.
Sistemimde başka bir işletim sistemi yok. Ve bu hatayı dün akşam
güncellemelerimi yaptıktan sonra bu gün bu saatlerde aldım.(güncellemeleri
yaptıktan sonra tekrar açmamıştım.) Home dizinimde 1 gb lık alan kaldı.
Bunun etkisi olacağını zannetmiyorum. Arkadaşlar formatlama imkanım yok
lütfen yardım edin.

--
Mehmet Gürol Çay