[Pardus-kullanicilari] Pardus üzerine.. Yardım...

Utku Kalı togutku at gmail.com
17 Nis 2009 Cum 17:30:24 EEST

Ya bak tam olarak yaptıklarımı sana söyleyeyim CD doğruladım ve Ogren TV
deki kurulumu aynen aynı şekilde gerçekleştirdim. Çok fazla HDD m var bir
tane diskim de 100 GB yer verdim Pardus için diğer bölümü aynen duruyordu
Windows'ta kullandığım şekliyle yani, sonrasında kurulum çok güzel bitti,
Bilgisayarı baştan başlatmamı istedi benden öğren tv de de cd'yi çıkartmam
gerektiği yazıyordu bende DVD'i çıkartıp bilgisayarı başlat'a tıkladım,
kendisi başlatır diye bir süre bekledim ancak başlatmayınca reset attım
makinama ve bilgisayarı tekrar açtığım zaman'da aldığım Simsiyah Ekranda
(HDd işlemci vs vs vs ekranları sonrasında aynen bu yazılanlar gibi) İşletim
Sistemi Hatası diye hatırlıyorum İşletim Sistemi Yükleme hatasıda olabilir..

Ayrıca eklemekte fayda var format sonrası 3 tane seçenek vardı disklere
(Sistem Yükleyicisini Kur (GRUB) bu kısımda  2 farklı yol denedim 2 kez
kurdum ikisinde de hata aldım.. Açılış diskine kur dedim ilk kurulumda, 2.
kurulum da da 2. seçenek olan Pardus'un kurulu olduğu diske kur diye ancak
bunda da bir sonuç alamadım.. :(

17 Nisan 2009 Cuma 17:14 tarihinde Özgür KURU <ozgurkuru at gmail.com> yazdı:

> Nasıl bir hata aldınız. Hatanın tam metnini vermeniz daha güzel olacaktır.

Utku Kalı
Balıkesir Üniversitesi Toplum Gönüllüleri Öğrenci Topluluğu - İletişim
Sorumlusu

Bu e-posta mesajı kişiye özel olup, gizli bilgiler içeriyor olabilir. Eğer
bu e-posta mesajı size yanlışlıkla ulaşmışsa, e-posta mesajını kullanıcıya
hemen geri gönderiniz ve mesaj kutunuzdan siliniz. Bu e-posta mesajı, hiç
bir şekilde, herhangi bir amaç için çoğaltılamaz, yayınlanamaz ve para
karşılığı satılamaz. Yollayıcı, bu e-posta mesajının - virüs koruma
sistemleri ile kontrol ediliyor olsa bile - virüs içermediğini garanti etmez
ve meydana gelebilecek zararlardan doğacak hiçbir sorumluluğu kabul etmez.