[Pardus-kullanicilari] Pardus üzerine.. Yardım...

Utku Kalı togutku at gmail.com
17 Nis 2009 Cum 17:11:51 EEST

Merhabalar,

Uzun zamandır açık kaynak kodlu işletim sistemi kullanma isteğim sonunda
Microsoft'un bilgisayarımı işaretlemesiyle hız alarak. Pardus'u internetten
download ettim. Boş CD'm olmadığından DVD'e kopyaladığım DVD ile
(Pardus-2008.2-Canis-aureus.iso) Pardus kurulumunu Öğren TV deki gibi
gerçekleştirdim.

İlk kez Pardus'u kurmaya çalıştım, tüm işlemler kusursuz bir şekilde devam
ederken kurulum sonrasında bilgisayar baştan başladıktan sonra İşletim
Sistemi Hatası ile karşılaştım. Bu konuda bana yardımcı olabilir misiniz?

Öncelikle illa ki Pardus'mu kurmalıyım beni bu konuda bilgilendirirseniz
sevinirim..

Bilgisayarımın özelliklerini de yazayım ;

Core2 Duo E6550 2.33 Ghz
2 GB Ram
256 MB Ekran Kartı
4 adet değişik boyutlarda HDD (150(ide) ,250,250,750 + harici 750 + 500 GB)

Bana hangi açık kaynak kodlu sistemi kurmam gerektiği konusunda da bana
yardımcı olabilirseniz, çok müteşekkir olurum..

Görüşmek üzere..

--
Utku Kalı
BalTOG - İletişim Sorumlusu

Bu e-posta mesajı kişiye özel olup, gizli bilgiler içeriyor olabilir. Eğer
bu e-posta mesajı size yanlışlıkla ulaşmışsa, e-posta mesajını kullanıcıya
hemen geri gönderiniz ve mesaj kutunuzdan siliniz. Bu e-posta mesajı, hiç
bir şekilde, herhangi bir amaç için çoğaltılamaz, yayınlanamaz ve para
karşılığı satılamaz. Yollayıcı, bu e-posta mesajının - virüs koruma
sistemleri ile kontrol ediliyor olsa bile - virüs içermediğini garanti etmez
ve meydana gelebilecek zararlardan doğacak hiçbir sorumluluğu kabul etmez.