[Pardus-kullanicilari] kurulum

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
16 Nis 2009 Per 18:45:12 EEST

2009/4/16 arif yurttutan <yurttutan at gmx.net>

>  adım arif yurttutan serbest muhasebeciyim lütfen bana pardus 2008 cd
> yollaya ilirseniz sevinirim çünkü buradaki dosyaları indirdim fakat kurulum
> yapamadım dosya eksik diyor

Merhaba Arif Bey,

Oncelikle, su iki sitede bol bol gezmenizi ve okumanizi oneriyorum:

http://www.pardus-wiki.org
http://www.ozgurlukicin.com

Daha sonra, asagidaki baglantiya tiklayarak ilgili CD imajini indirin:

http://ftp.pardus.org.tr/pub/pardus/kurulan/2008.2/Pardus-2008.2-Canis-aureus.iso

Daha sonra, bildiginiz bir CD yazma programi ile bu "imaj" dosyasini
yazdirin. Normal dosya olarak degil, cd imaji olarak yazdirmalisiniz.

Daha sonra CD'yi sisteme takip, BIOS'tan acilisi CD'den yapacak sekilde
ayarlayip CD'den acarak kuruluma devam edin. windows'unuz varsa kurulum
oncesinde onemli dosyalarinizi bir veya birkac USB anahtara veya CD'ye
yedeklemeyi unutmayin.

Yine bunlari yapmadan once yukarda verdigim 2 siteden kurulum kisimlarini
iyice okumaniz faydali olacaktir.

--
Emre