[Pardus-kullanicilari] Amsn ve Kopete de webcam sorunu

Gökhan Yurdusev gyurdusev at gmail.com
14 Nis 2009 Sal 16:14:23 EEST

Merhaba,

Eşimle ben iş yerlerimizde pardus kullanıyoruz. Geçenlerde ikimiz de webcam
aldık ve de videolu chat yapalım dedik.

Önce Kopete ile başladık, ben video istedim, kabul etti, bende çerçeve çıktı
ama içinde görüntü yok...o istedi aynı şey oldu...

Kopete yi kapadık Amsn e girdik...aynı durum ama burda çerçeve de
çıkmıyor...

Sonra ben vindows kullanan bir arkadaşımla hem almayı hem de yolalmayı
başarılı bir şekilde yaptım...

eşime geri döndüm ve de bir kez daha yollamasını istedim..yolladı...be bingo
video çıktı...ama görüntü 256 ile 16 renk arası birşey...çok yavaş ve de 2.
dk da dondu görüntü...Amsn nin video ayarlar kısmına girdiğimizde görüntü
gayet normal ve de hızlı fakat yollanan görüntü çok yavaş ve de dediğim gibi
renk derinliği korkunç düşük. Her iki taraf ta 4/1Mbit internet erişimine
sahip. Hadi yavaşlığı port ayarlarına bağlasak renk derinliğini ve de her
zaman bağlantı kuramamayı nasıl diagnose edecez?

konsole dan test-webcam dediğimiz de de gayet net ve sorunsuz bire görüntü
var...

Selamlar,

Gokhan Yurdusev
gyurdusev at gmail.com