[Pardus-kullanicilari] Ağ sorunu (Otomatik ip aldığı halde web sayfaları açılmıyor)

Hadi SOFUOGLU hadi.sofuoglu at gmail.com
13 Nis 2009 Pzt 15:26:06 EEST

Sayın AKTAŞ;
Firefox'ta vekil sunucu kullanmıyorum.
Problem Sadece firefox'ta ortaya çıkmıyor... hiçbir şekilde internete
bağlanamıyorum. İnternete bağlanması gereken bütün programlarda da aynı
problem var... Ağ programcığına baktığımda ip adresini görüyorum...
Hatta Knemo adındaki ağ trafiğini izlemeye yarayan programı
çalıştırdığımda ip numaramı, gelen ve giden paketleri görebiliyorum...
fakat genel itibariyle firefox, kopete, thunderbird... gibi programlarda
bağlantı başarısız..

İlginize teşekkür ederim...