[Pardus-kullanicilari] Sahte Sony Mp4 Player

Nebula bilimfaresi at gmail.com
13 Nis 2009 Pzt 12:51:37 EEST

Merhabalar.

Yazılım modeli act2097_s72_1 diye başlayan, şekil olarak şurdakinin
http://www.sahibinden.com/ince_tasarim_harikasi_bir_haftalikWQQaXQQ7019009WQQpXQQdisplayitem
aynısı sahte bir mp4üm var.

Dün gece herhangi bir video formatını oynatamadığımı farkedip cihazı
formatlamaya kalktım. önce gpartedle varolan disk bölümünü fat32 olarak
formatlamayı denedim (eski bölüm fat32ydi) Disk bölümünü sildikten sonra
hata verdi, varolan bölüm uçtu. Yeni bir bölüm açmak istediğimde daha önce
görmediğim bir ekranla karşılaştım, ingilizce bir soru (soruyu
hatırlamıyorum) ve amiga, ms-dos vb. seçenekler vardı. Niye bilmiyorum
düşünmeden ms-dosu seçip aleti formatladım. Şu anda aletin içine attığım
şarkı, resim, video hiç bir şey oynatamıyorum. Yardımcı olursanız sevinirim.