[Pardus-kullanicilari] Tema kurulumu

Özgür KURU ozgurkuru at gmail.com
12 Nis 2009 Paz 12:24:19 EEST

12 Nisan 2009 Pazar 12:06 tarihinde Özkan Sürücü <ozkans892 at gmail.com>yazdı:

> Merhaba arkadaşım onu nasıl aktif edeceğim acaba tasmaya baktım ama o
> şekilde bişi göremedim. Bu arada evet pardus 2008 RC2 kde 3.5 kullanıyorum.
>
> İyi Çalışmalar...
> Özkan SÜRÜCÜ

Güncellemeri yaptıysanz 2008.2 ye geçiş yapabilirsiniz. ve ya konsoldan sudo
pisi up -y ile güncelleme yapabilirsiniz. Fakat sistem kararlılığı için
lütfen güncellemelerin tam olarak yapılmasını sağlayın.

Tasma yı açtığınızda yukarıda ayarlar diye bir menü var oradan ek
bileşenleri seçin, daha sonra sol taraftaki listeden  Görünüm ve Temalar
kategorisi altında temalar diye bir ikon çıkacak oradan yapabilirsiniz.

--
Özgür Kuru
www.ozgurkuru.net