[Pardus-kullanicilari] sevgili pardus severler

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
11 Nis 2009 Cmt 15:23:08 EEST

Arkadaşlar
Sizlere katılmamak mümkün değil, evet en kullanıcı dostu Pardus. Merakımdan
sürekli değişik distroları kurup deniyorum ve so olarak debian tabanlı magma
linux u da denedim şaşılacak bir şey asus usb wireless imi tek tanımayan
dağıtım sıfatını en başta kazandı.Bircok ilave pk.kurup yine başaramayınca
ethernet kablosunu takmak zorunda kaldım.İnternetten indirdiğim windows
sürücüsünü  konsoldan ndiswrapper ile tanhıtıp ancak wireless bağlantımı
sağlayabildim. Kurulu gelen web browser in yerine alışıklık yapan firefox u
depolarda bulamayınca indir internetten yine terminal aç komutlarla kurulum
yapmaya uğraş "tabi pardus ile arasındaki komutlarda küçük farklılık ilk
başta akla gelmiyor neyse kubuntu dan kalma notlarım imdada yetişti" ve
nihayet firefox karşımda.Anlaşılan o ki debian tabanlı kubuntu dan sonra
aynı tabanı kullanan magma denerken ilerde bana yeni uğraşılar yaratacak mı.
İyi günler