[Pardus-kullanicilari] Acer aspire one...

Deniz Ege Tunçay denizutkan at lanetlidiyarlar.com
11 Nis 2009 Cmt 12:06:21 EEST

Deniz Silahcılar'ın verdiği bağlantıya ek olarak belirtmek isterimki; Acer
Aspire One netbook'a kurulum yapmadan önce ve kurulumdan sonra dikkat
etmeniz gereken bir iki ufak husus var.

*Sorunsuz bir kurulum ve kullanım için iki şeye dikkat ettim; birincisi
syslinux.cfg dosyası içerisinde yer alan splash=silent ve
quietparametrelerini silmek oldu, ikincisi ise başarıyla gerçekleşen
kurulumun
ardından Pardus açılırken SD kartı çıkartmamız gerektiği; yoksa "/dev
içeriği dolduruluyor" iletisinde çakılıp kalıyoruz. Kullanıcı girişi
yaptıkan sonra ise hafıza kartı tekrardan takılabilir.Pardus'a girdiğimizde
ise hiç bir sorunla karşılaşmıyorum. Hatta şu an bu satırları Acer Aspire
One'da Pardus 2008.2 kullanıyorken yazmaktayım.*

Kaynak: http://egetun.blogspot.com/2009/02/pardus-ve-ufaklklar.html

--
Deniz Ege TUNÇAY
http://egetun.blogspot.com/