[Pardus-kullanicilari] oturum seçenekleri

Kubilay KOCABALKAN hkubilayk at gmail.com
10 Nis 2009 Cum 08:58:41 EEST

Thursday 09 April 2009 Tarihinde 20:39:45 yazmıştı:
> pardus kde3 kde4 ve xfce kurulu aynı disk alanında diğer linuxlardaki ilk
> açılışta oturum türlerinde hangisini istersem açabilmek istiyorum mümkün mü
> yani service kdebase stop service kdebase4_....... uÄŸraÅŸmadan olmuyor mu?

Pardus-wiki'de şöyle bir[1] anlatım var. Ayrıca bu[2] bağlatıyıda incelemek ilginizi çekecektir.

[1] http://tr.pardus-wiki.org/KDE4_ve_KDE3.5%27i_Birbirlerinin_KDM%27lerine_Tan%C4%B1tmak
[2] http://www.ozgurlukicin.com/forum/haberler/5972/?page=1#post38234
--

Saygılarımla,